LinkedIn-annonsering

LinkedIn-annonsering er bygget på de vanlige prinsippene som man er vant til fra andre kjente annonseringsplattformer, f.eks. Google AdWords eller Facebook. Du blir belastet hver gang noen klikker på dine annonser.

Skreddersydd LinkedIn-annonsering

For at din markedsføringskampanje på LinkedIn skal kaste seg av, er det viktig at du legger til rette skreddersydde landingssider, originale annonsetekster, webanalyse, riktig valg av målrettingskriterier, samt gode rutiner for optimalisering og testing. Som andre former for online markedsføring, er LinkedIn-annonsering lett å komme i gang, men vanskelig å mestre. Derfor anbefales det å hyre inn en ekstern LinkedIn-konsulent som skal sørge for de optimale resultatene. Du kan velge blant disse målrettingsmulighetene:

  • Bransje
  • Geografisk plassering
  • Kjønn og alder
  • Stillingsnivå / funksjon
  • … og mye mer

1,3 millioner prospekter et tastetrykk unna

LinkedIn brukes av over 1,3 millioner nordmenn og dette tallet øker stadig. LinkedIn-annonsering egner seg spesielt godt til B2B-markedet, altså bedrifter og forretningsfolk. Det er også vanlig å bruke LinkedIn-annonsering i forbindelse med rekrutteringsformål.

Få hjelp til LinkedIn-annonsering

Er du usikker på hvordan du kan komme i gang med LinkedIn-annonsering, eller ønsker du helst å betro en sertifisert spesialist med oppgaven? Jeg besitter 7 års erfaring og kunnskap uten sidestykke og hjelper gjerne bedrifter av alle størrelser med LinkedIn-annonsering.

Vil du annonsere på LinkedIn?
Start her!